Si kdaj poskusila kose oblačil prodajati sama, pa so ti procesi, povezani s prodajo, vzeli preveč časa? Fotografiranje, nalaganje slik na spletne platforme, dodajanje opisov, komunikacija s strankami, pakiranje, odnašanje paketov na pošto?
Ti je že uspelo kakšen kos prodati, pa stranka ni prevzela paketa? Si se preprosto naveličala ali pa odločila, da bi ta čas raje namenila svoji družini ali pa sebi?
Svoja nežno rabljena oblačila prinesi ali pošlji nam in dovoli, da mi poskrbimo za vse ostalo!
Nudimo ti celostno storitev!
- Oblačila in obutev skrbno pregledamo in popišemo za komisijski izpis.
- Izpis ti pošljemo v predogled, da vidiš, koliko boš dobila za posamezne kose oblačil, ko se prodajo.
- Predlagane cene so odvisne od znamke in ohranjenosti kosa ter od povpraševanja. Manjše, kot so konfekcijske številke, manj dobiš za posamezen kos, ker je ponudbe že veliko, povpraševanja pa manj. Pri večjih številkah lahko zaslužiš več, ker je ponudbe manj, povpraševanje pa je večje. Določene nizkocenovne znamke sprejemamo le kot donacijo (velja za št. od 0 do 92).
- Ko nam potrdiš cene, damo oblačila in obutev v prodajo.
- Del oblačil se prodaja v fizični trgovini, del pa na spletu – tvoja oblačila so skrbno zložena v naših omarah ali pa profesionalno fotografirana za splet.
- Izplačilo sledi po prodaji.
Pri nas se lahko oglasiš kadarkoli med delovnim časom. Če imaš še kakšno vprašanje, nas pokliči ali pa nam napiši sporočilo/e-mail.
Če bi nam blago za prodajo rada poslala, paketu priloži svoje osebne podatke (ime, priimek, telefonsko številko, mail). Paket nam lahko v lastni režiji dostaviš s pomočjo katerakoli dostavne službe (Pošta, GLS ipd.)
Lahko pa za dostavo (z dostavno službo DPD) poskrbimo mi. Če bi nam rada paket poslala na ta način, spodaj preberi, kaj moraš storiti:
- pripravi paket (naj bo to en paket, tudi če je velik);
- pošlji nam mail, v katerega vključi težo paketa, kratek opis, kaj paket vsebuje (velikosti in znamke oblačil), svoj naslov in telefonsko številko;
- najpozneje en delovni dan po prejemu maila te obvestimo, kdaj bo kurir DPD-ja prevzel paket.
V primeru, da se odločiš za storitev DPD:
- Če so poslana oblačila primerna za prodajo in se s prodajo strinjaš, stroške pošiljanja plačamo mi.
- Če so poslana oblačila primerna za prodajo, vendar se s komisijskim izpisom ne strinjaš, stroške pošiljanja (v obe smeri) plačaš sama.
- Če poslana oblačila niso primerna za prodajo, stroške pošiljanja (v obe smeri) plačaš sama.
Cene kurirja, če se odločiš za storitev DPD in pride do situacije, ko poštnine ne krijemo mi (točka 2 in 3 zgoraj):
- paket do 5kg - 5€
- paket do 10kg - 6€
- paket do 20kg - 8€
POGOSTA VPRAŠANJA
Kako poteka sprejem otroških oblačil?
Prvi in najpomembnejši del sprejema oblačil opravite že doma.
- To pomeni, da oblačila očistite in pregledate ter izločite morebitna poškodovana in umazana oblačila.
- Skrbno preglejte skrita mesta za poškodbe (pod pazduhami, v razkoraku, podloge v notranjosti jaken ipd.).
- Izpraznite žepe.
Ob sprejemu v Kotičku oblačila na hitro pregledamo in določimo, kateri bi bili primerni za prodajo. Pozneje oblačila še enkrat podrobno pregledamo in popišemo za komisijski izpis, ki vam ga pošljemo v predogled in potrditev. Na njem je razvidna vrsta in količina izdelkov ter cena na artikel, ki se vam po prodaji izplača. Ko potrdite cene in naše splošne pogoje poslovanja, se vaši izdelki začnejo prodajati.
Ali oblačila odkupujete?
Smo komisijska trgovina, kar pomeni, da oblačil ne odkupujemo, ampak jih prodajamo namesto vas. V določenih primerih se odločimo tudi za takojšen odkup, vendar je to prej izjema kot pravilo.
Kdaj dobim izplačilo?
Izplačilo sledi po dejanski prodaji artiklov.
Po kakšni ceni pri vas prodam rabljena otroška oblačila?
Cene so v večini določene, saj z našimi izkušnjami vemo, kakšna je priporočena cena, da se bo izdelek prodal. Pri cenah oblačil in opreme višjega cenovnega razreda, smo prilagodljivi. V vsakem primeru poslušamo stranko in se trudimo, da so vsi udeleženci zadovoljni - kupci in stranke, ki oblačila prinesejo v prodajo.
Kaj sprejemate v prodajo?
Sprejemamo nežno rabljena otroška oblačila od št. 0 – 170 (do 15 let) ter obutev do št. 36, brez madežev, luknjic, skratka nepoškodovano.
- Vsa oblačila morajo biti oprana.
- Tudi obutev mora biti očiščena.
- Predvsem pa morajo biti artikli aktualni - s tem ne želimo biti nespoštljivi, vendar se tudi pri otroških stvareh moda spreminja, zato se starejša oblačila ne prodajajo.
Poleg oblačil in obutve pridejo v poštev za prodajo tudi lepo ohranjene didaktične igrače, otroške knjige, družabne igre in sestavljanke.
Prednost pri sprejemu imajo sezonska oblačila, čeprav celo leto sprejemamo vsa nežno rabljena oblačila.
Česa ne sprejmete?
Pri sprejemu je na prvem mestu kvaliteta in ohranjenost.
- Ne sprejemamo raztrganih in poškodovanih oblačil.
- Prav tako ne smejo biti barve zbledele in potiski popokani.
- Zavrnili bomo oblačila z neprijetnim vonjem, poškodovanimi zadrgami, manjkajočimi gumbi, popokanimi potiski ipd.
- Prav tako ne sprejemamo spodnjega perila in nogavic (razen če so artikli novi, z etiketo).
Kaj se zgodi z oblačili, ki jih ne prodate?
Oblačila v prodaji obdržimo najmanj dve sezoni. Če se v daljšem časovnem obdobju ne prodajo, jih podarimo na Krajevno organizacijo Rdečega Križa Polzela, ki jo vodi ga. Olga Hočevar.
Ob menjavi sezone oblačila skladiščimo in aktualna postopoma vračamo v prodajo (velja predvsem za fizično trgovino).
Kdaj boste najbolj zadovoljni s prodajo?
Pošljite nam resnično nežno rabljena oblačila in obutev priznanih blagovnih znamk.
Znamke, ki jih imajo naše stranke najraje, so S.Oliver, Gap, Name it., H&M, Next, Okaidi, Zara. Številke, po katerih je največ povpraševanja, so od 86 do 140.
Poskrbite, da so oblačila v odličnem stanju in sveže oprana. S takimi kosi vam zagotavljamo hitro in uspešno prodajo.