MENU
MENU

Pomoč pri nakupu

POMOČ PRI NAKUPU

SPLOŠEN POSTOPEK NAKUPA


Naročilo v spletni trgovini Otroški kotiček

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. 
Članu trgovine so na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 
Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Prek elektronske pošte, prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.
Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.


Otroški kotiček ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov.


Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 


V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 611 233 ali po e-­mailu na naslov info@otroski-koticek.si.
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-­mailu.



POSTOPEK SPLETNEGA NAROČANJA



Prijava v spletno trgovino

V spletno trgovino se lahko prijavite ob začetku brskanja po spletni trgovini (zgoraj desno, pod ikono košarica) ali pa preko obrazca, ki se odpre, ko želite zaključiti nakup.


- Če ste že registrirani v spletno trgovino, v obrazec vpišete email in geslo ter kliknete gumb PRIJAVA.
- Če ste pozabili svoje geslo, kliknete na povezavo »Ste pozabili vaše geslo« in sledite navodilom za pridobitev novega gesla.
- Če v spletno trgovino še niste registrirani, se lahko enostavno in hitro registrirate s klikom na gumba na desni strani obrazca. Na  obrazcu se pokaže tudi možnost ''naroči kot gost'', saj spletna trgovina omogoča oddajo naročila tudi brez registracije.



Registracija

V posamezna polja vpišete vse potrebne podatke in na koncu spodaj kliknete gumb NADALJUJ. Vsa polja označena z zvezdico so obvezna polja, ki jih je potrebno izpolniti, da lahko pošljete registracijo.



Dodajanje izdelkov v košarico

Izdelek, ki ga želite naročiti, v košarico premaknete s klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO.

V košarico ves čas brskanja po spletni trgovini dodajate izdelke. Na koncu, lahko pa tudi že vmes, si lahko izdelke v košarici ogledate s klikom na ikono košarica. kjer se vam prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišete s klikom na križec ali spreminjate količino s klikom na gumb desno. 



Pregled košarice

V košarici si lahko ogledate vse izdelke, ki ste jih med brskanjem dodali vanjo za nakup. Prikažejo se nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišete s klikom na križec ali spreminjate količino s klikom na gumb desno.
Podroben pregled košarice vam omogoča klik na gumb POGLEJ KOŠARICO. V tem pogledu lahko količine spreminjate v polju levo od naziva izdelka in izdelke brišete s klikom na križec v vrstici izdelka.


- Če količino spremenite, kliknete gumb POSODOBITEV, da se vam obračuna končna vrednost za popravljeno količino.
- Če v košarico želite dodati nove izdelke, kliknete gumb NADALJUJTE Z NAKUPOVANJEM.
- Če so v košarici vsi izdelki, ki jih želite naročiti, kliknite gumb NA BLAGAJNO.



Vpis podatkov, v primeru, da se ob vstopu nismo registrirali/prijavili

Kot omenjeno v točki PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO lahko s klikom na možnost "Nakupuj kot gost", opravite nakup brez registracije. Ob tej izbiri se vam pokažejo polja za vnos podatkov.
Polja z zvezdico, so obvezna polja in jih je potrebno pred nadaljevanjem izpolniti.
S klikom na možnost registriraj se, se vam pokažejo polja za oddajo registracije.
V primeru, da ste že uporabnik na spletni trgovini, izpolnete prijavo v spletno trgovino na levi strani. 




Dostava

Možnost dostave se vam pokaže že v obrazcu izpolnjevanja podatkov oziroma, če ste že prijavljeni, takoj ko v košarici kliknete gumb NA BLAGAJNO. Lahko izbirate med dostavo na dan naslov ali dostavo na drug naslov. Če izberete dostavo na dan naslov, se korak ''naslov za dostavo'' preskoči, sicer se vam pokažejo okenca, ki jih izpolnite za dostavo na drug naslov. Vsekakor pa lahko vedno kliknete na korak "Naslov za dostavo" in preverite, če so res pravi podatki. 
 

V naslednjem koraku izberete način dostave. Na voljo imate:
- dostava preko Pošte Slovenije, dostava z dostavno službo DPD in
- osebni prevzem v trgovini Otroški kotiček, Šolska ulica 2, 3330 Mozirje (torek - ­petek od 10:00 ­- 18:00, sobota od 9:00 -­ 12:00).



Način plačila

Če imate kodo s popustom, jo vpišete v polje ''Koda za popust'' in nato kliknete na gumb UPORABI KUPON.
Izberete način plačila.
Izbirate med plačilom po povzetju in po predračunu ali pa izberete gotovinsko plačilo ali plačilo s kartico ob prevzemu artikla v trgovini Otroški Kotiček.




Pregled naročila

Ponovno preverite vse podatke, ki ste jih vnesli (levo zgoraj osebne podatke, naslov za dostavo, način dostave in način plačila ter spodaj naročene izdelke in količine naročenih izdelkov).
Če so vsi podatki pravilni, nakup zaključite s klikom na gumb POTRDITE.



Zaključek

Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledate napis »Naročilo uspešno oddano«. Na svoj e­-naslov boste sedaj prejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.



Zaradi dejstva, da imamo na voljo fizično in spletno trgovino, se lahko zgodi, da se določen artikel iz spletne trgovine proda v fizični trgovini v trenutku, ko ga želite sami dodati v košarico. Potrudili se bomo in sproti oziroma v tekočem dnevu odstranili artikle iz spletne trgovine, ki so že bili prodani v fizični trgovini. Če pride do situacije, ko v košarico dodate artikel, ki je že bil prodan v fizični trgovini, vendar še ni bil odstranjen iz spletne trgovine, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času po elektronski pošti oziroma s klicem na telefonsko številko, ki/če jo pripišete ob registraciji.