Pomoč pri nakupu

POMOČ PRI NAKUPU


SPLOŠEN POSTOPEK NAKUPA


1. Naročilo v spletni trgovini Otroški kotiček

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. 

Članu trgovine so na spletni strani  vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 

Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Prek elektronske pošte, prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago.

Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

Otroški kotiček ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov.


2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 611 233 ali po e-­mailu na naslov info@otroski-koticek.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-­mailu.



POSTOPEK SPLETNEGA NAROČANJA


 1. Prijava v spletno trgovino

V spletno trgovino se lahko prijavimo ob začetku brskanja po spletni trgovini (zgoraj desno, pod ikono košarica) ali pa preko obrazca, ki se odpre, ko želimo zaključiti nakup.

Če smo že registrirani v spletno trgovino, v obrazec vpišemo e­-mail in geslo ter kliknemo gumb PRIJAVA.

Če smo pozabili svoje geslo, kliknemo na povezavo »Ste pozabili vaše geslo« in sledimo navodilom za pridobitev novega gesla.

Če v spletno trgovino še nismo registrirani, se lahko enostavno in hitro registriramo s klikom na gumba na desni strani obrazca. Na obrazcu se pokaže tudi možnost ''naroči kot gost'', saj spletna trgovina omogoča oddajo naročila tudi brez registarcije.


 2. Registracija

V posamezna polja vpišemo vse potrebne podatke in na koncu spodaj kliknemo gumb NADALJUJ. Vsa polja označena z zvezdico so obvezna polja, ki jih je potrebno izpolniti, da lahko pošljemo registracijo.


 3. Dodajanje izdelkov v košarico

Izdelek, ki ga želimo naročiti, v košarico premaknemo s klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO. V košarico ves čas brskanja po spletni trgovini dodajamo izdelke. Na koncu, lahko pa tudi že vmes, si lahko izdelke v košarici ogledamo s klikom na ikono košarica. kjer se nam prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spreminjamo količino s klikom na gumbek desno. 


4. Pregled košarice

V košarici si lahko ogledamo vse izdelke, ki smo jih med brskanjem dodali vanjo za nakup. Prikažejo se nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spreminjamo količino s klikom na gumbek desno.

Podroben pregled košarice nam omogoča klik na gumb POGLEJ KOŠARICO. V tem pogledu lahko količine spreminjamo v polju levo od naziva izdelka in izdelke brišemo s klikom na križec v vrstici izdelka.

Če količino spremenimo, kliknemo gumb POSODOBITEV, da se nam obračuna končna vrednost za popravljeno količino.

Če v košarico želimo dodati nove izdelke, kliknemo gumb NADALJUJTE Z NAKUPOVANJEM.

Če so v košarici vsi izdelki, ki jih želite naročiti, kliknite gumb NA BLAGAJNO.


 5. Vpis podatkov, v primeru, da se ob vstopu nismo registrirali/prijavili

Kot omenjeno v 1. točki PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO lahko s klikom na možnost "Nakupuj kot gost", opravite nakup brez registracije. Ob tej izbiri se vam pokažejo polja za vnos podatkov.

Polja z zvezdico, so obvezna polja in jih je potrebno pred nadaljevanjem izpolniti.

S klikom na možnost registriraj se, se vam pokažejo polja za oddajo registracije.

V primeru, da ste že uporabnik na spletni trgovini, izpolnete prijavo v spletno trgovino na levi strani. 


 6. Dostava

Možnost dostave se nam pokaže že v obrazcu izpolnjevanja podatkov oziroma če smo že prijavljeni, takoj ko v košarici kliknemo gumb NA BLAGAJNO. Lahko izbiramo med dostavo na dan naslov ali dostavo na drug naslov. Če izberemo dostavo na dan naslov, se korak ''naslov za dostavo'' preskoči, sicer se nam pokaže obrazec, ki jih izpolnemo za dostavo na drug naslov. Vsakakor pa lahko vedno kliknemo na korak Naslov za dostavo in preverimo, če so res pravi podatki. 

 V naslednjem koraku izberemo način dostave. Na voljo imamo:

- dostava preko Pošte Slovenija (osebni prevzem doma) in

- osebni prevzem v trgovini Otroški kotiček, Šolska ulica 2, 3330 Mozirje (torek - ­petek od 10:00 ­- 18:00, sobota od 9:00 -­ 12:00).


 7. Način plačila

Če imamo kodo s popustom, jo vpišemo v polje ''Koda za popust'' in nato kliknemo na gumb UPORABI KUPON.

Izberemo način plačila.

Izbiramo med plačilom po povzetju in po predračunu ali pa izberemo gotovinsko plačilo ob prevzemu artikla v trgovini Otroški Kotiček.


 8. Pregled naročila

Ponovno preverimo vse podatke, ki smo jih vnesli (levo zgoraj osebne podatke, naslov za dostavo, način dostave in način plačila ter spodaj naročene izdelke in količine naročenih izdelkov).

Če so vsi podatki pravilni, nakup zaključimo s klikom na gumb POTRDITE.


 9. Zaključek

Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »Naročilo uspešno oddano«. Na svoj e­-naslov bomo sedaj prejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.


Zaradi dejstva, da imamo na voljo fizično in spletno trgovino, se lahko zgodi, da se določen artikel iz spletne trgovine proda v fizični trgovini v trenutku, ko ga želite sami dodati v košarico. Potrudili se bomo in sproti oziroma v tekočem dnevu odstranili artikle iz spletne trgovine, ki so že bili prodani v fizični trgovini. Če pride do situacije, ko v košarico dodate artikel, ki je že bil prodan v fizični trgovini, vendar še ni bil odstranjen iz spletne trgovine, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času po elektronski pošti oziroma s klicem na telefonsko številko, ki/če jo pripišete ob registraciji.