Splošni pogoji spletne trgovine Otroški kotiček so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom1).
S spletno trgovino Otroški kotiček (v nadaljevanju tudi “trgovina” ali “prodajalec”) upravlja podjetje Otroški kotiček, Meta Miklavc s.p., Šolska ulica 2, 3330 Mozirje (DŠ: SI57349673), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
1. Kontaktni podatki in poslovni naslov
Naslov:
Otroški kotiček, Šolska ulica 2, 3330 Mozirje
Sredstvo spletnega komuniciranja, ki zagotavlja vodenje korespondence s potrošniki, je elektronski naslov info@otroski-koticek.si.
Telefonska številka službe za pomoč strankam je 040611233.
2. Vrste uporabnikov
Uporabniški račun ni pogoj za nakup v spletni trgovini. Uporabnik lahko odda naročilo v postopku hitrega nakupa, tj. brez predhodnega kreiranja uporabniškega računa.
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost trgovine (pri nakupu brez registracije), s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član trgovine. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Otroški kotiček.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@otroski-koticek.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Odgovornost za pravilen vnos podatkov je na strani uporabnika.
3. Dostopnost informacij
Otroški kotiček se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o podjetju Otroški kotiček (ime in sedež podjetja, matična številka);
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka;
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave);
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka;
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka;
8. časovno veljavnost ponudbe;
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
4. Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Zaradi dejstva, da imamo na voljo fizično in spletno trgovino, se lahko zgodi, da se določen artikel iz spletne trgovine proda v fizični trgovini v trenutku, ko ga želite sami dodati v košarico. Potrudili se bomo in sproti oziroma v tekočem dnevu odstranili artikle iz spletne trgovine, ki so že bili prodani v fizični trgovini. Če pride do situacije, ko v košarico dodate artikel, ki je že bil prodan v fizični trgovini, vendar še ni bil odstranjen iz spletne trgovine, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času po elektronski pošti oziroma s klicem na telefonsko številko, ki/če jo pripišete ob registraciji.
Zaradi zagotavljanja kakovosti storitev, naše artikle obdelujemo na kalibriranih ekranih, ker želimo zagotoviti, da so artikli na sliki barvno čim bolj podobni realnim artiklom in barvam. Kljub temu lahko prihaja do variiranja barv na vašem ekranu, v kolikor ni barvno kalibriran (artikel ne bo druge barve, le odtenki ni nujno da se bodo ujemali).
5. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine.
6. Plačilo
Otroški kotiček omogoča naslednje načine plačila:
1. z gotovino ob prevzemu;
2. z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu;
3. z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu v trgovini Otroški kotiček, Šolska ulica 2, 3330 Mozirje (torek - petek od 10:00 - 18:00, sobota od 9:00 - 12:00).
7. Izdaja računa
Otroški kotiček po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf. formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
8. Cena
Cena velja enako za vse uporabnike trgovine. Uporabnik trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Darilnih bonov in kod za popust ni možno menjati za gotovino.
Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV.
9. Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
- spletno plačilo s kartico - online plačilo preko spleta s kreditno/debetno kartico Visa, Mastercard, Maestro International, Diners ali Discover. Plačila se izvajajo preko varne povezave pogodbenega ponudnika plačilnih storitev Stripe z uporabo varnostnega sistema Verified by Visa ali Mastercard SecureCode®. Stroške provizije za izvedbo plačila nosi prodajalec.
- spletno plačilo preko Paypal-a
- plačilo na TRR: plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu (plačilo preko UPN/SEPA obrazca). Podatke za nakazilo prejmete na vaš e-mail po oddaji naročila po kliku gumba »Oddaj naročilo«. Vse stroške v zvezi s tem načinom plačila nosi kupec.
- plačilo po povzetju: plačilo z gotovino ali s plačilno kartico neposredno pismonoši oz. kurirju ob (standardni) dostavi paketa na dostavni naslov. Stroške provizije nosi prodajalec. Več o tem in o alternativnih možnostih dostave si lahko preberete pod točko »13. Dostava«.
10. Darilni bon Otroški kotiček
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za artikle, ki so naprodaj v spletni trgovini Otroški kotiček.
Po dogovoru se lahko pošlje tudi bon v tiskani obliki ali pa ga prevzamete na Šolski ulici 2, 3330 Mozirje (torek - petek od 10:00 - 18:00, sobota od 9:00 - 12:00).
Darilni bon je možno kupiti v spletni trgovini ali v fizični trgovini Otroški kotiček.
Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov.
Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna.
Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.
Uporaba darilnega bona:
Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V polje Darilni bon vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico. Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.
Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Nato samo še oddate spletno naročilo.
11. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči dan po datumu prevzema artiklov. V primeru odstopa od pogodbe sporočite odločitev na e-naslov prodajalca info@otroski-koticek.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Šolska ulica 2, 3330 Mozirje, ali ga osebno prinese v trgovino.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo (na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek), uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
V spletni trgovini Otroški kotiček omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš na e-naslov info@otroski-koticek.si.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
12. Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
1. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
2. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku, to je 2 meseca od dneva odkritja stvarne, pri čemer od dneva nakupa ne preteče več kot 24 mesecev. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V kolikor želite uveljavljati stvarno napako, nam pošljite e-mail na info@otroski-koticek.si.
13. Dostava
Naročeno blago iz naročil prejetih (in plačanih) na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan (blago v 99% prejmete v 24 urah od dneva predaje paketa). Vsa naročila, prejeta po 12. uri, se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Naročila, pri katerih je kot način plačila izbrano nakazilo na transakcijski račun (nakazilo na TRR po ponudbi/predračunu), pripravimo in predamo dostavni službi, ko prejmemo plačilo.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD Slovenija ali Pošta Slovenije. Pri plačilu po povzetju lahko pri tej dostavni službi plačate v gotovini ali s kartico. DPD-ju posredujemo vaš mail, naslov in telefonsko številko. Uporabijo jo, da je dostava kvalitetna in da zadosti vašim potrebam in željam. Na mail ste obveščeni, da vam naslednji dan kurir pripelje paket. Posledično lahko izberete in sporočite drug naslov dostave, drugo dostavno mesto (paketomat) itd.
Pridržujemo pa si pravico do izbire druge dostavne službe.
Cene dostave so različno obračunane:
DPD
1. pri nakupu do 24,99€ je strošek dostave 3,50€;
2. pri nakupu od 25,00€ do 49,99€ je strošek dostave 2,50€;
3. pri nakupu nad 50,00€ je dostava brezplačna.
DPD – standardna dostava paketa na izbrani naslov (+ sprememba dostave)
DPD paket dostavi na naslov, kot ga navedete ob zaključku spletnega naročila (»naslov za dostavo«). Ko paket predamo DPD-ju, vam DPD pošlje SMS ali email sporočilo, da je paket na poti in da bo predvidoma dostavljen naslednji delovni dan. Sporočilo vsebuje tudi informacijo o morebitnem znesku odkupnine ter povezavo za spremembo dostave. V kolikor vam dostava na izbrani naslov ali čas dostave ne ustreza, imate na voljo naslednje možnosti spremembe dostave:
- izbira soseda: DPD paket dostavi vašemu sosedu
- pooblastitev DPD-ja, da pošiljko odloži na dogovorjenem mestu
- sprememba naslova za dostavo: DPD paket dostavi na drug naslov (npr. na naslov prijatelja ali na naslov, kjer ste zaposleni)
- sprememba dneva za dostavo: dostavo je mogoče odložiti za do 5 delovnih dni
Če se odločite za eno izmed zgornjih možnosti, se dostava lahko izvede najhitreje naslednji delovni dan.
Dostava vključuje:
- brezplačno SMS ali email obvestilo (s številko sledenja) o predvidenem datumu dostave
- brezplačno SMS ali email obvestilo (s številko sledenja) o predvidenem času dostave (1-urni časovni okvir)
- brezplačen klic v primeru neuspešne prve dostave
- brezplačen klic v primeru neuspešne druge dostave
- brezplačna druga dostava
- brezplačna tretja dostava
V primeru, da ste kot način plačila izbrali »plačilo po povzetju«, odkupnino za vaš paket plačate neposredno kurirju DPD - na voljo imate plačilo z gotovino ali s plačilno kartico Mastercard, Maestro ali Visa. Stroške provizije za odkupnino krije prodajalec.
DPD - alternativne možnosti prevzema paketa
DPD vam omogoča tudi alternativne možnosti prevzema paketa – prevzem na "Pickup lokacijah", v Sloveniji je na voljo več kot 480 Pickup lokacij, pakete pa je mogoče prevzeti tudi na bencinskih črpalkah Petrol in DPD skladiščih v Ljubljani in Mariboru.
Alternativne možnosti prevzema paketa vam utegnejo povzročiti dodatne stroške. Pri prevzemu paketa na bencinskem servisu Petrol kupcu nastane dodaten strošek za vročanje (predvidoma 0,3 €) in dodaten strošek za obdelavo odkupnine (predvidoma 0,85 €), aktualen cenik podjetja Petrol d.d. za prevzem paketa je dostopen na sledeči povezavi: https://www.petrol.si/na-poti/zame/storitve-hip-point/posta . S podatki o dodatnih stroških, ki vam utegnejo nastati pri drugih alternativnih možnostih prevzema paketov ter s podatki o načinih plačila in s tem povezanih provizijah (z izjemo prevzema paketa na bencinskem servisu Petrol), prodajalec ne razpolaga. Predlagamo, da se o dodatnih stroških, možnih načinih plačila ter provizijah v zvezi z alternativnimi možnostmi dostave predhodno pozanimate neposredno pri DPD (kontaktni podatki DPD se nahajajo na sledeči povezavi: https://www.dpd.com/si/home/koristne_povezave/dpd_kontakt ).
Pošta Slovenije
1. pri nakupu do 24,99€ je strošek dostave 4,50€;
2. pri nakupu od 25,00€ do 59,99€ je strošek dostave 3,00€;
3. pri nakupu nad 60,00€ je dostava brezplačna.
Pošta Slovenije vam paket dostavi na naslov, kot ga navedete ob zaključku spletnega naročila (»naslov za dostavo«). Ob dostavi lahko paket prevzame (1) naslovnik, (2) družinski član, starejši od 15 let, ki živi z naslovnikom v istem gospodinjstvu, (3) pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
Dodatnih stroškov za dostavo paketa in provizij ni. V primeru, da ste kot način plačila izbrali »plačilo po povzetju« (plačilo neposredno pismonoši ob dostavi paketa), lahko odkupnino za vaš paket plačate pismonoši z gotovino, na poštah, ki omogočajo plačilo blaga in storitev s karticami preko POS terminalov, pa tudi s karticami Mastercard®, Maestro®, Visa, Karanta in Diners Club (aktualen seznam teh dostavnih pošt lahko najdete na sledeči povezavi: https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/prejemanje/placilo-odkupnine-pos , gl. Seznam pošt, ki omogočajo plačilo blaga in storitev s karticami prek POS terminalov)
Pošta Slovenije – prevzem paketa na pošti
Vaš paket lahko v 14 dneh od prvega neuspešnega poskusa dostave prevzamete tudi na vaši dostavni pošti. V primeru, da ste kot način plačila izbrali »plačilo po povzetju«, lahko odkupnino za vaš paket plačate (1) z gotovino – brez dodatnih stroškov in provizij ali (2) s karticami Mastercard®, Maestro®, Visa, Karanta in Diners Club – na poštah, ki so opremljene s POS terminali (razen pogodbenih pošt), dodatnih stroškov ali provizij ni (aktualen seznam pošt, ki so opremljene s POS terminali lahko najdete na sledeči povezavi: https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/prejemanje/placilo-odkupnine-pos , gl. Seznam pošt, ki omogočajo plačilo blaga in storitev s karticami prek POS terminalov). Na pogodbenih poštah ter na poštah, ki niso opremljene s POS terminali, kupcu nastane dodaten strošek – stranka lahko s plačilno kartico dvigne gotovino, kar pa stranki potem zaračuna njena banka po njenih pogojih. Vsaka stranka mora sama pridobiti informacije o strošku na svoji banki.
14. Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
POLITIKA ZASEBNOSTI
1. Varovanje osebnih podatkov
Trgovina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP1.
Trgovina za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino.
Trgovina navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Trgovina hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s spletno trgovino Otroški kotiček.
Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega email naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
2. Komunikacija
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem uporabnik izrecno strinja (prijava na e-novice), in v skladu z določili ZEKom1.
Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine bodo vsebovala naslednje sestavine:
1. jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
2. pošiljatelj bo jasno razviden;
3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
4. jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
3. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 611 233 ali po elektronski pošti na info@otroskikoticek.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@otroski-koticek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
4. Omejitev odgovornosti
Trudimo se zagotoviti točnost in ažurnost podatkov, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena, spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov v naši spletni trgovini. V kolikor pride do take situacije, bomo potrošnika obvestili o spremembah in mu omogočili zamenjavo artikla ali odstop od pogodbe.
5. Izključitev odgovornosti
Pridružujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih težav ali vzdrževanja. V primeru oddanih naročil, ki jih je tehnična napaka prizadela, si pridržujemo pravico naročilo preklicati. V takem primeru vas bomo v najkrajšem možnem času obvestili in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Potrošniki morate sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne trgovine (npr. antivirus) in uporabo le-te. Potrošniki morate sami zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo v spletni trgovini (elektronski naslov, geslo).